28 Kasım 2015 Cumartesi

"Lancome Effacernes Longue Tenue/Long-Lasting Softening Concealer"


Merhabalar, bugün kullandığım Lancome kapatıcıdan bahsedeceğim. 
Tekin Acar'da yardımcı olan bayana kapatıcı istediğimi söylediğimde göz altlarımda bir kusur olmadığı için sadece daha pürüzsüz gösterme amaçlı hafif bir ürün olan bu kapatıcıyı önerdi.
















Denediğimde bayıldım gerçekten ve uzun zaman da kullandım, hala bitmedi 4-5 kullanımlık duruyordur.
Zaten çok küçük bir damlası yetiyor, küçük bir tüp fakat baya bereketli bence.
En sevdiğim özelliği; pudra ile sabitlemediğimde bile yerinden oynamaması ve asla çizgilere dolmaması.
Göz altlarını kesinlikle aydınlık ve sağlıklı gösteren bir ürün.
Sürüldüğünde ciltle bütünleşiyor ve yerinden asla oynamıyor.
Ben çoğu bu ürünle, sadece göz altlarımı ve sivilcelerimi kapattım ve evden çıktım. Hiç makyaj yapmamışım gibi doğal görüntü aldım ve çoğu kez böyle kullandım.
Bu arada tüp 15ml, ve şuan Tekin Acar fiyatı 115tl, kampanyalı ürün kategorisinde.


















Benim rengim 02 Beige Sand, sarı alt ton için 02 Sable tonu da mevcuttur.
Swatchlar şu şekilde; biri henüz dağıtılmamış hali, renkleri iyi görebilmek açısından.
Renkler cilt alt tonuna göre iki şekilde ayrılıyor, bu sebeple skalası oldukça geniş!






























































Diğer swatch ise cildime tamamen adapte olmuş hali. Gerçekten çok güzel nötrleniyor, pul pul olmuyor, dağılmıyor, çizgilere dolmuyor ve renk farklılığı oluşmuyor.
Göz altım ve elimin arasındaki renk farklılığını dikkate alalım lütfen. Gördüğünüz gibi ışıltılı, sağlıklı bir bitiriş sağlıyor, fotoğrafta elimden geldiğince yansıtmaya çalıştım, umarım gözükmüştür.

















Benim anlatacaklarım bu şekildeydi, siz daha önce bu kapatıcıyı kullandınız mı?
Ve sizin favori kapatıcılarınız hangileri?
Bana fikir ve düşüncelerinizi yorum olarak bırakırsanız sevinirim.
Herkese iyi geceleer!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder