28 Kasım 2015 Cumartesi

"NARS Radiant Creamy Concealer"

Merhabalar, bugün sizlere "Nars Radiant Creamy Concealer" hakkında izlenimlerimi aktarmaya çalışacağım.


Aslına bakarsanız asıl amacım gidip kapatıcı alayım değildi. Ben bir far bazı arıyordum, ve Nars’ın far bazını almaya karar vererek, Sephora’ya gittim. Bana yardımcı olan bir bayandan rica ettim ve kutulu biçimde verdi, kasaya gittim, ödedim ve aldım. Kontrol etmedim!
Eve geldiğimde paketi açtığımda şaşırdım kaldım. Fakat değiştiremem düşüncesiyle geri götürmedim, zaten bayan benim tenimden açık bir renk vermiş, hem kapatıcı hem baz olarak kullanabilirim düşüncesiyle bir deneyeyim dedim. Ve çok sevdim, ki elimdeki Lancome kapatıcım bittiğinde koşarak bunun tenime uygun rengini de alacağım, tabii bir de içimde ukte kalan Nars far bazını.

Far bazı olarak denediğimde, resmen baz işlevi gördü, farımda ne akma ne dökülme, ne soluklaşma; hiçbir sorunla karşılaşmadım. Üstelik rengi canlandı, uzun bir süre gözümde kaldı ve gözümdeki damarlanmayı çok güzel nötrledi. 
Tenimde kapatıcı olarak ise, önce bu ürünü uyguladım. Göz altlarımı nötrlemek adına, üzerine hafifçe Lancome kapatıcımı geçip Nars tranparan pudra ile sabitlediğimde ise gerçekten çok sevdim! Üstelik tenime hafif koyu gibi gelen Lancome kapatıcımın renk geçişini sağladı ve tenime uyumlu hale getirdi. 


Ne çıkarsa bahtına diyerek kullanmaya başladığım bu üründen memnun kaldım açıkçası. Bitmek üzere, bitince ten rengime uygun numarasını da satın alacağım.
Sephora’da ürünleri karıştıran tatlı bayan; beni bu ürünle tanıştırdığın için teşekkür ediyorum!
Swatch şu şekildedir;


Siz bu ürün hakkında neler düşündünüz? Sizin kapatıcı ve göz bazı favorileriniz hangileri?
Bana yazarsanız çok sevinirim, iyi günler dilerim!

1 yorum:

  1. Bu benim hayatimda kullandigim en guzel kapatici. Bendeki rengi custard tam olarak ten rengimle ortusuyor. Ben acikcasi aydinlik goruntu versin diye acik ton istemistim ama kendim ettim :) hic pisman degilim. İlk firsatta bi ton acigini alicam :))

    YanıtlaSil