29 Kasım 2015 Pazar

"Yeni bir yıl, yeni bir wishlist!"

Herkese yeniden merhaba!
Yeni yıla girerken kendime bir wishlist hazırlama kararı aldım. Ve bloguma da yükleyip, high-end ve uygun fiyatlı kozmetik ve diğer ürünlerden beğendikleriniz, satın almak isteyecekleriniz olur diye sizlerle de paylaşmak istedim.

Tabiiki hepsini tek seferde almaya çalışmak istemiyorum, bu ürünler sadece son zamanlarda oldukça dikkatimi çeken ve koleksiyonumda yer almasını isteyeceğim ürünler. High-end ve uygun fiyatlı olarak seçmeye çalıştım. Aynı zamanda sadece kozmetik yok, hoşuma giden diğer ürünleri de ekledim.
İsterseniz hemen başlayalım;

Nars için Steven Klein serisi biliyorsunuz, Sephora'lara gelmiş bulunmakta ve bu allık paleti beni kalbimden vurdu diyebilirim!

Sanıyorum ki fiyatı 215tl. Sephora'lardan ve Makyajtrendi.com'dan ulaşabilirsiniz.

Diğer bir ürün, yine aynı koleksiyondan bir far paleti.
"STEVEN KLEIN DEAD OF SUMMER DUAL-INTENSITY EYESHADOW PALETTE" 



Fiyatı 165tl, Sephora ve Makyajtrendi.com'dan ulaşabilirsiniz.

Diğer bir ürün de, Guerlain L'OR Makyaj Bazı!
Allahım gördüğümde vuruldum, bir de bloglardan olumlu yorumlar okuyunca, hem görüntüsü ve sözde içeriği beni aşırı çekti. 
Fakat fiyatları gerçekten yüksek, belki Guerlain indirim dönemlerinde satın alınabilir.
Fiyatı 225tl bu arada.



Şimdi de uygun fiyatlı ama bloglarda okuduğum kadarıyla fiyatını hak eden hatta daha üst düzeyde diye tabir ettikleri;
Flormar İnvisible Pores Gözenek Küçültücü Ve Makyaj Bazı
Fiyatı indirimsiz 25tl.
Şuan Flormar'ın sitesine girdim, üretimden kalktı diye yorumlar okudum. Umarım ben denemeden kalkmaz, şuan çok üzgünüm!
Bulursanız mutlaka alın.



Diğer bir ürünüm, bomba etkisi yaratan, çoğu kişinin konuştuğu MAC-Mehr Ruj!
O kadar çok kişi övdü ki, alıp denemek şart oldu. 
MAC Cosmetics'in internet sitesinde stokta var ise sipariş edebilirsiniz, zira benim de şehrimde MAC yok, bu şekilde sipariş veriyorum. Fiyatı 58tl olmalı.



Real Techniques'in Bold Metal koleksiyonu ülkemize geldi biliyorsunuz ki, büyükte bir yankı uyandırdığını düşünüyorum. Fiyatları yüksek bu sebeple indirim kollamaya başlayacağım. 
Kontür ve pudra fırçası 125tl, Watsons ve Gratis'lerden ulaşabilirsiniz.



H&M'in yılbaşı için çıkardığı setlere bayılıyorum.
Bu far seti, favorim! 39.99tl



Benim wishlist'im şimdilik bu kadardı.
Sizin bu ürünler arasında kullandıklarınız, memnun kaldıklarınız var mı?
Sizin wishlist ürünlerinizde neler var?
Benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum, sevgiler!

5 yorum:

  1. Çoook güzel bir wishlist hazırlamışsın. Hepsine ayrı ayrı baayııldıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler tatlım🌟❣🙊

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel hepsi.. hepsine hatta seçemedim içinden :) www.esyspage.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil