29 Aralık 2015 Salı

Clarins One-Step Gentle Exfoliating Cleanser&Yves Rocher Kayısılı Peeling


Öncelikle herkese merhaba ve mutlu geceler!

"Clarins" peelingim benim şuana kadar kullandığım peelingler arasında en çok sevdiğim, bittikçe sürekli koşup satın aldığım, her şeyiyle muhteşem bir peeling.
Cildimi temizlemesi, hassas cildime herhangi bir reaksiyon ve hassasiyet göstermemesi, cildime yumuşacık bir his bırakması, kokusu ve etkisini korumasıyla benim sürekli elimin altında olan bir ürün.



Uzun zamandır "Yves Rocher" markasının kayısılı peelingi ile kıyaslamalarını ve çok benzediğini, uygun bir alternatif olabileceğini okudum ve heyecanlandım haliyle.
Çünkü aralarındaki fiyat farkı epeyce fazla!



Ve almaya direndiğim kayısılı peelingi, yeniyıl indiriminde bulunca ve "Yves Rocher" mağazasının güzel bir indirimi olunca da denemeliyim diyerek satın aldım.

Ve o heyecanla eve geldiğim gibi denedim tabiiki.
Öncelikle yazdıklarım kesinlikle kendi cildimde test ettiğim sonuçlardır. 
Benim cildim yağlı ve sivilceye dönük olmasına karşın aşırı nemsiz bir cilt.
Şöyle düşünün ki birkaç ay öncesine kadar cildimi kuru sanıyordum, işte o kadar nemsiz.
Yani bu ürün herkeste farklı sonuç verebilir, yağlı ve karma bir cildi kurutmayabilir ya da farklı kişilerde hassasiyet oluşturabilir.
Demek istediğim alıp denenmesi kesinlikle gerekli.
Ben, benim cildimde elde ettiğim sonuçlara bakarak bir kıyaslama yapmak istedim sadece.

Öncelikle kayısılı peeling, mükemmel kokuyor!
Ben zaten kayısı kokusunu çok severim bu da bonus oldu, kokusuna bayıldım.
Ve peeling yaptıktan sonra cildimi temizlemesini de çok sevdim.
Peelingte gerçekten ölü derileri temizlemesini ve cildimi ferahlatmasını hissettim, bunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.
Yani fiyat/performans olarak oldukça başarılı buldum ben bu ürünü.

Fakat;
*
Clarins ile kıyaslamasına gelirsek; ben bu iki ürünün muadil şekilde benzediğini düşünmüyorum asla.

Öncelikle Clarins jole kıvamında ve çok küçük, fotoğrafta görülmeyecek şekilde partiküllere sahip ve yüzümüze masaj yaparak uygularken hemen parçalanıp emilip yok oluyor.



Kayısılı peelingte ise partiküller gerçekten çok büyük. 
Ve asıl mühim konu suyla buluşunca bir kısmı erise de büyük bir çoğunluğu yüzünüzde kalıyor.
Ve benim cildim hassas ve çok nemsiz olduğu için az biraz can yakabiliyor.



*
Clarins peelingi uyguladıktan sonra yüzüm yumuşacık kalıyor, gerçekten bir peeling nem verir mi bilmiyorum ama, bildiğiniz cildim nemli kalıyor. 
Ve üzerine hafif bir nemlendiriciyle günü kurtarıp, ışıl ışıl bir cilt elde ediyorum.

Kayısılı peelingte ise, uygulandıktan sonra cildim biraz kuruma yaptı, burun kenarlarım normal haldeki gibi kabuk kabuk oldu ve üzerine gerçekten yoğun nem veren bir nemlendiriciyle kullanmayı tercih ediyorum ben.

Peeling ve nemlendirici ardından cilde verdiği ışıltı bakımından ben ikisini de çok sevdim, cildimi, ölü deriyi ikisi de güzel temizledi ve canlı gösterdi.

Yani demek istediğim Clarins her zaman daimi favorim kalsa da "Yves Rocher" peelingi almaya devam ederim diye düşünüyorum, fiyat/performans açısından ben sevdim.
Bir de duş esnasında deneyeceğim, belki o şekilde daha etkili sonuç verebilir diye düşünüyorum.

Benim iki peeling arasındaki düşüncelerim ve kıyaslamam bu şekildeydi.
Okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum.
Ürün incelemelerimi snapchat üzerinden de yapabiliyorum.
Takip etmek isterseniz; nanikanotes
İnstagram: @nanikanotes

Herkese mutlu geceler ve mutlu haftalar diliyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder