15 Aralık 2015 Salı

"Far Favorilerim"

Herkese merhabalar, iyi akşamlar!
Bu akşam sizlere far favorilerimden bahsetmek istiyorum.

Malum yeni yıl yaklaşıyor, bu sebeple ışıltılı farları ağırlıklı olarak seçtim, belki yeni yıl akşamında kullanmak istersiniz diye düşündüm.
İsterseniz sizi sıkmadan hemen başlayalım :)

İlk favori farlarım, MAC Cosmetics'ten kendi oluşturduğum 4'lü paletteki farlar!


Bu palette MAC'ten en sevdiğim ışıltılı farlar mevcut.
Öncekle ben MAC farlarının pigmentasyonunu ve kalıcılığını çok beğeniyorum. Bu sebeple bu farların fiyatlarını kesinlikle hak ettiklerine inanıyorum.
Hemen farlara göz atalım isterseniz,


İlk farım, "ALL THAT GLITTERS" mükemmel bir şampanya rengi. Hem günlük kullanımda hem gecede göz pınarlarıma yakın sürmeyi yahut, toprak tonlarında veya mürdüm tonlarında bir makyaj yapacaksam bunu tüm göz kapağıma sürüp, köşelerini mat bir farla gölgelendirmeyi çok seviyorum.


Diğer farım; "MULCH" 
Tam olarak sıcak tonlu ve ışıltılı bir kahverengi.
Rengine bayılıyorum. 
MAC'ten aldığım ilk ürün de bu fardı zaten.
Ben nude mat ruj ve bol maskara ile doğal tonlu makyaja çok yakıştırıyorum.


Diğer farım ise; "TWINKS"
Sanırım bu far, benim MAC'ten şuana kadar aldığım farlar arasında en sevdiğim ürün.
Mürdüm ile toprak tonlarının mükemmel birleşimi.
Aşık olduğum iki ton birleşince bende de ipler kopuyor haliyle.
Bitse koşa koşa tekrar alacağım nadir farlardan.


Diğer farım ise; "SATIN TAUPE"
Adının hakkını veren mükemmel bir taupe!
Sanırım benim satın aldığım en yanar döner far bu.
Çünkü, bazen kahve bazen füme bazen altın tonlarına kayıyor.
Fakat bu fara da Twinks'e olduğu gibi yüksek bir hayranlık besliyorum, bitse koşa koşa gider alırım.

Benim MAC Cosmetics'ten satın aldığım 4lü paletim bu şekildeydi.
Şimdi diğer farlarıma geçiyorum!

The Balm'ın "Balm Voyage" paletinden birkaç tane far göstermek istiyorum.



Bu paletten ilk favorim; "D3" rengi.
Mükemmel altın yansımalı, ışıltılı bir şampanya rengi.
Göz pınarlarımı aydınlatmak için ve göz kapağıma uygulayıp, katlanma bölgesine mat koyu bir farla gölge yaparak kullanmayı seviyorum.
Bu arada bu paletteki farların yapısı yumuşacık ve pigmentasyonları çok yüksek!


Diğer favorim; "C4" rengi.
İçinde hafif mürdümlük bulunduran kiremit kahve bir far.
Işıltılı makyaj yapacaksam, bu far ile gölge vermeyi çok seviyorum.


Bu ürün de paletteki "C3" rengi.
Soğuk tonlu makyajlarda kullanmayı seviyorum.
İçinde bejlik ve grilik var.
Mat bir far, özellikle renkli gözlü kişilerde çok güzel duracağına inanıyorum.


Paletteki "B4" rengi.
Siyaha dönük bir ışıltılı kahve tonu.
Bu farı gece, yoğun göz makyajlarında çıplak dudak ile kullanmaya bayılıyorum.


Ve bu far, hayatımın farı!
Paletteki "D4" rengi.
Bu kadar güzel bir koyu yeşil tonuna sahip olmamıştım.
Ben en çok kahve ve yeşil gözlülere yakıştırıyorum.

Şimdi de "Yves Saint Laurent" far paletimdeki favori farlarıma geçiyorum.


Farların isimleri yazmadığı için maalesef buraya ekleyemiyorum.
Sadece swatchlarını göstereceğim.


İlk far, paletin orta kısmındaki mükemmel mürdüm&kahve birleşimi.
Aslında ne parlak ne mat bir far, swatchta parlak çıkmış olsa da mata daha yakın bir ürün, simli değil sadece kendiliğinden bir ışıltısı, bir canlılığı var.
Ben gölge yaparken bu ürünü kullanmayı çok seviyorum.


Diğer far, paletin sol üst kısmındaki mükemmel altın ve bakır ışıltıları bulunduran mat farı.
Dediğim gibi bu paletteki mat farların kendiliğinden bir canlılığı var, kuru kuru mat değiller.
Ben çoğu zaman tek bu farı göz kapağıma sürüp, bol maskara ile kombine biçimde makyajımı tamamlamayı çok seviyorum.


Diğer far ise, altın ışıltılı çok sevdiğim bir far.
Özel gecelerde üstteki far ile kombinlemeyi çok seviyorum.

Şimdi, birkaç far ise meşhur "Nude Tude" paletten gelsin istedim.


Bu paletteki farların pigmentasyonu mükemmel fakat Balm Voyage palette The Balm markasına ait olmasına rağmen bu palet kadar tozutmuyor, bu biraz fazla tozutuyor maalesef!
Ama değmez mi? Tabiiki değer.


İlk favori farım; "Selfish" 
Bu kadar güzel, dikkat çekici, ışıltılı bir fara ihtiyacım vardı kesinlikle.
Bu paleti alma sebeplerimden biri bu fardır.
Özel gecelere çok yakıştırıyorum.
Diğer far ise; "Sophisticated"
Doğal tonlu şampanya renkleriyle uyumuna bayılıyorum, bu da bana paletten x2 piyango gibi çıkan muhteşem renklerden bi tanesi!


Eveet, benim bu paleti almamın en önemli sebebine geldik.
Paletteki "Sexy" isimli far!
Bir farın matlığı, yumuşaklığı, gölgesi bu kadar mı güzel olur!
Bu fara bayılıyorum ve bitince bu kocaman paleti bana aldırtabilecek kadar çok seviyorum.


Ve kahve gözlülere en çok yakıştırdığım renk; "Sultry"
Kahve ve bej tonlarını içinde barındırıyor bence.
Matlığına, pigmentasyonuna ve kalıcılığına bayılıyorum.


En günü kurtarıcı farların hangileri diye sorsanız, hiç tereddütsüz Maybelline Color Tattoo krem farları söylerim.


Bu da çok sevdiğim kahve tonundaki "On and on Bronze" rengi!
Kalıcılıklarını ve yumuşak olmalarını, sürüm kolaylıklarını çok seviyorum.
Zaten çoktaaan meşhur oldu bu bızdıklar!

Ve son far favorim "Essence" markasının mat krem&beyaz rengi.

Ben bu markanın da yapısını beğendim. 
Evet, çok fazla pigmentli bulmadım fakat tozutma sorunu yapmamalarıyla beraber kalıcıklarını ve yumuşaklıklarını sevdim.


Benim far favorilerim bu şekildeydi.
Umarım yeni yıl alışverişleri öncesi, beğenip almak istediğiniz ürünlere dikkat çekebilmişimdir ve umarım yararlı olabilmişimdir.
Okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum.
Sizin far favorileriniz hangileri?
Bana aşağı yorum bırakırsanız çok mutlu olurum, sevgiler!

Snapchat:nanikanotes
İnstagram:@nanikanotes





















7 yorum:

  1. Cok guzel bir yazi olmus tebrik ederim 💕 Mac farlar konusunda ben de sana katiliyorum bence en son kurusuna kadar hakediyorlar. Benim Mac favorilerim All that glitters, naked lunch, sable, antiqued ve expensive pink. Aralarinda sable'i tek gecerim ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Sable'a bayılıyorum canıım, güzel düşüncelerin için de çok teşekkür ediyorum:)

      Sil
  2. Şu on and on bronze rengini almayan tek kişi benim sanırım. Soğuk alt tonluyum yakışmaz diye düşünüyorum ama dayanamayıp alırım en sonunda :) Sexy rengine ben de bayılıyorum o palette en çok kullandığım renkler sexy ve sultry zaten. Çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatım bence kesinlikle bak o seriye özellikle on and on bronze rengi, resmen yumuşacık kurtarıcı far, güzel yorumların için çook teşekkürler bitanem:*

      Sil
  3. şu an gidip almak istiyorum özellikle mac farı satin taupe rengini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de ona bayılıyorum canım, ve MAC'ten aklımda çok far var daha :*

      Sil
    2. Yaa evet, böyle sığdıramayacakmışım gibi geliyo telaşa kapılıyorum desem yeridir :)))

      Sil