14 Aralık 2015 Pazartesi

"FAVORİ ALLIKLARIM!"

Öncelikle herkese koskocaman merhaba!
Sonunda sınavlarım bitti ve blogumla daha fazla ilgilenmeye karar verdim.
Yeniyıldan önce ve yeniyıl indirimlerinden önce kendi allık favorilerimi yayınlamak istedim.
Belki indirim döneminde beğenip satın almak isteyenler olur, böylece ben de bir fikir veririm düşüncesiyle.

Benim elim genelde hep turuncu ve pembe allıklara gitti şu zamana kadar.
Fakat yakın zamanlarda parlak bronzerlar, terracotta allıklar ve gül kurusu tonlarındaki allıklar oldukça ilgimi çeker oldu.
Ben de yeniyıl indirimlerinde sanırım birkaç tane daha bronz ve gül kurusu tonlarda allık edineceğim.

İsterseniz sizi sıkmadan hemen başlayalım!

İlk favori allığım; bronz tonlarda bir ürün.
Çoğu kişi bu ürünü aydınlatıcı ve bronzer olarak kullanıyor.
Ben ise cildimi aydınlatmak, cildimin ışıl ışıl parlamasını istediğim özel zamanlarda ve özellikle gecelerde bronz allık olarak uygulamayı çok seviyorum.
Ve unutmadan söylemeliyim ki, bu ürünü çoğu zaman da far olarak kullanıyorum.

The Balm markasına ait "Betty-Lou Manizer"
Ürünün kalıcılığını çok seviyorum.
Far olarak yahut allık olarak dağılmadan uzun saatler kalıyor. Far bazı veya yüz bazı ile desteklendiğinde ise tadından yenmiyor.

Öncelikle rengine bayılıyorum. 
İstediğim tam olarak bu bronz ışıltı.
Pigmentasyonunu beğeniyorum. Özellikle far olarak kullandığımda çok pigmentli olması güzel, fakat allık olarak kullanıyorsam biraz dikkat gerekiyor, bi anda assolist olabilirsiniz!





Diğer allığım ise; Essence Silky Touch Blush koleksiyonundan "70/Kissable" rengi.
Bu allıkların dokusu gerçekten yumuşacık!
Gratiste elimde denediğimde bayılmıştım, aldığım zamandan beri favorilerimde.
Bu ürün de gül kurusu tonlarında bir allık.
Kışa, yoğun göz makyajına çok güzel uyum sağladığını düşünüyorum. Far olarakta kullanıyorum bu ürünü, çünkü inanın muhteşem bir gül kurusu!
Swatchta çok sedefli, simli durmuş olabilir, fakat yanakta çok canlı ışıltı veriyor ve simli simli durmuyor.
Gramajı 5g, verilen parayı sonuna kadar hak ettiğine inanıyorum.
Pigmentasyonu bir allık için çok güzel, yine de çok sık kıllı olmayan allık fırçalarıyla uygulamakta fayda var.
Ben allıklarımı Real Tecniques allık fırçasıyla uygulamayı tercih ediyorum. Bence en güzel sonucu o veriyor. Gratislerde yılbaşı indirimde mutlaka bakılmasını öneririm.




Diğer favori allığım ise; Sephora'nın "Rose Frais" allığı.
Aslında bu ürünü alalı çok uzun zaman oldu. 
Allık canavarı olduğum için bir süre elim gitmedi fakat tekrar döndüğümde aslında favorilerimde olmayı hak eden bir ürün olduğunun farkına vardım.
Bu ürün bronz ve gül kurusu allıklarıma karşın, bebek pembesi bir allık.
Doğal makyajda, yok gibi makyajda, sadece eyeliner&rimel ikilisiyle yaptığımız sür-çık makyajda mükemmel duruyor.
Pigmentasyonu çok fazla değil, fakat bu da benim işime geldi açıkçası. Fazla pigmentasyon bu allık için, fazla barbie bebek demek, fazla dikkat çekmeye gerek yok değil mi? :*
Gramajı 3.2gr. Bence fiyatını hak eden bir allık bu da.




Diğer favori allığım ise; Pastel'in mükemmel ambalajlı mat allıklarından, 17 numara.
Bunun turuncu olanını da mutlaka indirimde satın alacağım.
Çünkü bu ürünün hem kokusuna, hem yumuşacık dokusuna, hem pigmentasyonuna, hem paketlemesine bayılıyorum.
Fiyatına göre çok çok başarılı! Üstelik 5gr.
Gül kurusu tonlarında fakat içinde bolca kahvelik barındırıyor bence, en azından benim yanaklarımda öyle durdu.
Fakat asıl bayıldığım o görüntü oldu.
Kalıcılığını çok sevdim. 
Yoğun göz makyajlarından ziyade en çok doğal tonlarda makyaj yaptığımda yakıştırdım bu ürünü.




Diğer favori allığım ise; Note Cosmetics'in instagram üzerinde de öve öve bitiremediğim ürünü!
Öncelikle şurada anlaşmalıyız, övülmeyecek gibi değil bu ürün.
Yapısı yumuşacık! Ve evet diğer tüm allıklardan en yumuşak yapıya ve en yüksek pigmentasyona sahip ürün.
Ve yüksek kalıcılık.
Mutlaka gül kurusu tonlardaki allıklarına da bakacağım bu markanın. 
Luminous Silk Compact Blusher serisinden 03 Coral rengi.
Turuncu tonlardaki allıklara olan aşkım çok çok büyük!
Kesinlikle gidin ve bu markanın bu serisinden bi allık kapın derim, başka da bir şey diyemem!
8gr ürün mevcut paketinde, ve Note markasının özenli ambalajlarına hayranım.
Terracotta allıklarını da tavsiye ediyorum, bendeki kırıldığı için aslında en favorim olan allığı buraya ekleyememenin üzüntüsünü yaşıyorum, onlara da mutlaka bakmalısınız.




Diğer favori allığım ise; Chanel Le Blush Creme De Chanel serisinden 63-Revelation rengi!
Bu allık, benim hayatımın allığıdır.
Mutlaka diğer renklerini alacağım.
Öncelikle gramajı 2.5gr.
Değer mi değmez mi derseniz, bence kesinlikle değer!
Muhteşem bir krem allık, gül kurusu, pembe ve biraz turuncuya kaçan bir tonda.
Pigmentasyonu ve kalıcılığı mükemmel!
Yapısı da yumuşacık.
Benimki bitmek üzere, ve en kısa zamanda stoklamam gerek!




Ve son favori allığım; aslında hem allık hem ruj olarak kullanabilen bir ürün.
İlk çıktığında koşarak turuncu rengine sarıldığım ve aldığım günden beri sıklıkla kullandığım Yves Saint Laurent markasına ait Babydoll Kiss&Blush. Bendeki rengi 7 numara.
Mükemmel bir turuncu tonu.
Ne çok cırtlak bir ton ne de çok soluk gösteriyor.
Tam dozunda olduğunu düşünüyorum.
Ben dudaklarımdan ziyade yanaklarımda kullanmayı tercih ediyorum.
Kalıcılığı çok güzel!
Ve 10ml'lik bir ürün. Sürekli kullanmama rağmen uzun zamandır bitmedi, baya bereketli. Zaten yanaklar için tek fırçası gayet makul bir şekilde yetiyor.



Benim allık favorilerim bu şekildeydi.
Umarım indirim öncesi, beğendiğiniz herhangi bir ürün olduysa fikir verebilmişimdir.
Sizin favori allıklarınız hangileri?
Ürünler hakkında ve favori allıklarınız için aşağıya yorum bırakırsanız çok sevinirim!
Herkesi çok seviyorum, ve koskocaman öpüyorum!
Mutlu haftalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder