20 Aralık 2015 Pazar

"John Frieda Go Blonder Spray"

Herkese merhaba!
Bugün blogumla ilgilenmek adına kendime mis gibi bir sütlü kahve yapıp günün ikinci yazısını hazırlıyorum.

Şimdi sizlere, önceleri ülkemizde sadece şampuanı ve kremi bulunan ve benim deneyimlediğim kadarıyla etkisini gözlemlemediğim John Frieda'nın "Sheer Blonde" serisinin, ülkemizde olmaması sebebiyle saçlar için renk açıcı spreyini internet üzerinden satın almıştım ve kullanma fırsatı bulmuştum.

Ülkemizde bulunmadığı için yazısını yazmak istememiştim fakat Gratis'te denk gelince yazısını hazırlamalıyım diye düşündüm.

"John Frieda Go Blonder Spray"


Öncelikle ürünü boyasız saçlarımda kullandım, zaten bu tip ürünlerde genellikle saçı fazla kurutup, zarar vermemesi açısından boyasız saçlarda kullanılması öneriliyor.
Fakat benim saçlarım oldukça kuru ve boyasız olmasına rağmen hafif yıpranmış bir saçtı.
Yine de güneşte açılmış etkisi gördüğüm saçlara ölüp bitmemden dolayı denemek istedim.

İlk kullanımda renk farkı fark edemedim açıkçası, üstelik saçımın rengi sarı renge açılmaya müsaitken ve belirtmem gerekir ki şişenin içindeki ürün az geliyor. 
Yani saçlarınız benim gibi gür, kalın telli ve yoğun, kabarmaya meyilli bir saç ise size de az gelecektir.
Ben 3 kullanımlık uygulayabildim.
Ve 3 kullanımda çok az bir saç rengi açılması gözlemledim.

Önemli noktalar ise, zaten kuru olan saçlarımı aşırı kuruttu, oldukça yıprattı, üstelik o günlerde sürekli yumuşatmak ve nemlendirmek için maskeler kullanıyordum.
Buna rağmen yoğun bir kuruluk, çatallaşma ve yıpranma hissettim. 
Ve çok bir açılma gözlemlemediğim için de yeni bir şişeye başlamadım, değmez düşüncesiyle.

Saçlarınızda kuruluk sorunu yaşamıyorsanız, ve bence en önemlileri saçlarınız boyasız ve sarıya açılmaya meyilli bir saç ise, yani çok koyu değilse deneyimleyebilirsiniz.

Benim bu ürün hakkında görüşlerim bu şekildeydi.
Siz bu ürünü kullanıp memnun kaldınız mı?
Bana yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim!
Mutlu haftalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder