19 Aralık 2015 Cumartesi

"Saç Bakım Rutinim"

Öncelikle herkese merhaba! 
Umarım haftasonu herkes için çok güzel geçer, mutlu günler ve mutlu haftalar diliyorum.
Bugün sizlere saç bakım rutinimden bahsetmek istiyorum.
Öncelikle saçlarım yapı olarak; oldukça yıpranmış, kuaförlerin hali hazırda yapmış olduğu tüm işlemlerden geçmiş, her türlü hasar yüklettirilmiş bir saç! 
Zamanında bir hevesle türlü türlü şeyler yaptım saçlarıma, fakat artık tek çabam saçlarımı kurtarmak!
Ki, eski haline oranla %50 kurtarıldığına eminim.
Fakat yapı olarak hala çok kuru, yıpranmış ve asla uzamayan bir saç.

Saçlarımı uzatmanın çözümünü ne yazık ki bulamıyorum!
Türlü türlü şey denedim fakat hiçbir şey fayda etmedi desem yeridir. Sizin uzatmak için önerileriniz var ise, aşağı yorum bırakırsanız minnettar kalırım.

Bu sebeple saçlarımı sadece yumuşatmak ve nem sağlamak adına ürünler kullanıyorum.
İsterseniz hemen başlayalım.


Öncelikle maskemden başlamak istiyorum. 
"Loreal Professionnel" markasının Absolut Repair Lipidium maskesi.
Sanırım gratis, watsons gibi mağazalarda satışa açık değil, kuaförlerinizden ve internetten satın alabilirsiniz.
Bu maske normalde duşta şampuanı ile yıkanan saçlara durulandıktan sonra uygulanan saç kremi tarzı bir ürün gibi öneriliyor.
Ben hem şampuanlanan, nemli saçıma hem de bazen duşa girmeden önce kuru saçıma uygulayıp duşta durulamayı tercih ediyorum.
Saçlarımı yumuşacık yapıyor, nem vermesini seviyorum.
Fakat benim saçlarım çok fazla kuru olduğu için bu 1 günden fazla sürmüyor. Fazla sürmesi için ekstra bakım krem ve yağlarıyla desteklemek şart! 
Fakat sizin saçların çok aşırı kuru ve yıpranmış değilse, mükemmel bir maske!
O anlık nemini sevdiğim için kullanmaya devam edeceğim
Fakat, daha güçlü bir maske yahut hindistan cevizi yağını da deneyeceğim.


Diğer ürünüm yine Loreal Professionnel markasından bir ürün.
"Loreal Vitamino Color"
Bir bakım kremi. Ben duştan sonra ıslaklığı alınmış, nemli saçlarıma uyguluyorum.
Maskeden sonra bunu kullanırsam işte o zaman sonuca bayılıyorum.


Diğer bir ürünüm; "Organix Argan Oil of Morocco Dökülmelere Karşı Argan Bakım Kremi"
Bu ürünle tanışmam çok eski değil, fakat verdiği etkiyi çok sevdim.
Dökülmeleri azalttı diyebilirim, tabiiki ilerleyen zamanlarda da test edip, bitirmeye yakın fikirlerimi yine buraya eklerim. 
Bunun yanında sanırım argan içerikli olması sebebiyle verdiği yumuşaklığa bayıldım.
Eğer şampuanlamadan sonra maskemi kullanmıyorsam, mutlaka bunu kullanıyorum.


Tekrar bir Organix ürünü; bu arada ben bu markanın ürünlerini çok seviyorum ve verilen parayı hak ettiğini düşündüğüm nadir markalardan.
Watsons indirim döneminde bu markanın ürünlerine mutlaka bakmalısınız!
"Organix Coconut Water"
Nemsiz saçlar için nemlendirici sprey diye geçiyor.
Bu aldığımdan beri elimden düşmeyen nadir ürünlerden. 
Her duştan sonra ıslaklığı alınmış saçlarıma, 2-3 fıs sıkıyorum.
Daha canlı gösteriyor, daha parlak gösteriyor ve kesinlikle mis gibi kokuyor.


Bir diğer ürünüm; kuaförümden satın aldığım "Infus Argan Yağlı Saç Serumu"
Ürün hem kuru saçlara, hem ıslaklığı alınmış saçlara uygulanabiliyor.
Fakat bence kuru saçlara uygulamak için fazla yağlı bir ürün, bu sebeple saçlarım aşırı kuru olmasına rağmen, ben de ıslaklığı alınmış saçlarıma kullanıyorum.
İnanılmaz nem ve parlaklık veriyor, bunlar yine argan yağının hikmeti sanırım.


Ve son olarak, popülaritesini yüzde hızda sürdüren, en önemlisi misler gibi kokan "Urban Care Shake Repair" ürünü.
Ben de turuncusu da pembesi de mevcut.
Fakat niyeyse, pembesini daha çok beğendim.
Bu ürünü kokusu için mi bu kadar çok seviyorum, yoksa cidden etkilerini mi beğeniyorum kesin çözebilmiş değilim.
Verdiği yumuşaklığı seviyorum ve insan gerçekten o köpüğümsü görüntüsü için bile çıkarıp çıkarıp sürmek istiyor.
Ben en çok ıslaklığı alınmış saçlarıma kullanıyorum. 
Çünkü niyeyse kuru saçlarıma kullandığımda saçlarımı kazık gibi yapıyor.
 Fakat yine de seviyorum!

Benim saç bakım rutinim bu şekildeydi, saç bakımı için kullandığım ürünler bu şekildeydi.
Siz çok kuru ve yıpranmış saçlar için hangi ürünleri tavsiye edersiniz?
Aşağı yorum bırakırsanız çok sevinirim.
Herkesi seviyorum ve öpüyorum, sevgiler!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder