27 Aralık 2015 Pazar

"Smashbox Photo Finish Foundation Primer"

Herkese mutlu pazarlar!
Bir süredir severek kullandığım Smashbox makyaj bazımdan bahsetmek istiyorum.
Benefit Porefessional ile kıyaslayarak anlatmaya çalışacağım.

Öncelikle ben bu ürünü cildimde denemek ve test etmek amacıyla deneme boy ürün olarak satın aldım.
Markafoni'de sürekli indirimde oluyor, şuanda da indirimde olduğu için hemen yazmak istedim. 
Ben de oradan satın aldım.
Deneme boy fiyatı; 30tl idi sanırım.


Ürün renksiz ve kıvamı jel yapıda.
İlk kullandığımda kıvamı bana çok yağlı geldi, kuru ciltli olsam da Benefit'ten sonra biraz şaşırdım açıkçası.
Bunu söyleyip yanıltmış olmak istemiyorum sizi, cildi yağlandırmıyor hatta yağlı bir cildiniz varsa ürün oil-free olarak üretilmiş. 
Ben sadece elime aldığımda verdiği histen korkmamanız için bunu belirtme gereği duydum.
Ama sonra çok güzel emildi ve cildimle bütünleşti.

Formülünde paraben bulunmuyor! 
Ve ışığı yansıtma özelliğiyle cildimi çok daha iyi gösterdiğini düşünüyorum.

Fakat Benefit'ten daha hafif bir ürün olduğunu belirtmeliyim.
Tabiiki bu benim düşüncem.
Benefit daha yoğun kıvamlıydı. 
Bu ürün hafif kızarıklıklara ve ince çizgilere etkili hafif bir ürün.
Benefit ise daha yoğun kapatıcılık, gizleyiciliğe göre kullanılmalı bence yoğun kıvamından dolayı.

Fakat ben bu üründen de memnun kaldığımı söylemek istiyorum.
Bazen makyaj yapmasam da sürüp o şekilde dışarı çıkıyorum.
Cildi daha canlı gösterdiğini ve yumuşacık yaptığını düşünüyorum.

Ve son olarak; kuru ciltliler bu üründen korkmasın!
Ben kupkuru cildimle test ettim.
Asla kurutma problemi yok, aksine yukarıda da belirttiğim gibi cildime MAC Fix+ üzerine kullandığımda da, tek kullandığımda da oldukça yumuşak, nemli bir sonuç elde ettim.

Benim bu ürün hakkında düşüncelerim bu şekildeydi.
Siz bu ürünü kullandınız mı?
Bana yorum bırakırsanız çok sevinirim.
Instagram:@nanikanotes
Snapchat: nanikanotes


2 yorum:

  1. Oldukça merak ediyordum ve kuru ciltlilere uygun diyerek son noktayı koydun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de memnun kalırsın canım:*

      Sil