12 Ocak 2016 Salı

"Ban.do 2015/2016 Large Ajanda"

Herkese merhaba!
Bu hafta umarım herkes için güzel bir hafta olur.
Finalleri olanlara bol bol başarılar diliyorum.

Bugün Beymen'den sipariş ettiğim ban.do ajandam elime ulaştı.
Yurtiçi kargonun azizliğine uğramasaydım 4 gün önce elime ulaşmış olacaktı, neyse geç olsun güç olmasın diyorum.

Snapchat ve instagram üzerinden bol bol bahsettiğim üzere, ben ban.do ajanda tasarımlarına bayılıyorum.
İç ve dış dizaynı Kate Spade kadar iyi yapan bu markayla tanıştığım için de mutluyum açıkçası.
Ben birkaç ay önce bir adet daha ban.do ajanda satın almıştım fakat boyutu bana küçük geldiği için bu en çok istediğim olan large boyundan sipariş ettim.
Snapchat ve dm yoluyla bana ulaşan birçok kişi içini merak etti ve göstermemi rica etti.
Ben de buradan toplu bir cevap olsun istiyorum.

Ve sizi sıkmadan hemen başlıyorum.



Öncelikle dış tasarımı, ön ve arka kapağı kalın kapaktan oluşuyor.
Kolaylıkla yıpranacağını ve renginde sorun olacağını düşünmüyorum.
Çok şirin altın rengi bir lastikle tutturmuşlar ajandayı.

Bu arada ajanda 17 aylık, yani bölümleri 2015 Ağustos ayından başlıyor.


İlk sayfasında çok şirin bir göz var.
Buraya dilerseniz notlarınızı, dilerseniz sticker tarzı ürünleri yerleştirmek için çok ideal bence.
Üzerindeki motto yazısı da şahane.

Daha sonra bizi çok şirin stickerlar karşılıyor.
Bu arada "Ban.do" markasının sticker kitabında da gözüm var, stokta görürsem hemen bir tane kapacağım!


Daha sonra tarih kısmı geliyor.



Ve daha sonra her ayın başında olan, mükemmel tatlılıktaki sayfalar geliyor.
Ben kendi seçtiğim birkaç tanesini fotoğrafladım.






Ve her ay başında notlarınızı yazmanız için böyle şirin kutucuklar mevcut.
Ayrıca her güne özel sayfalar da mevcut bölümlerde.


Benim çok sevdiğim ajandam bu şekildeydi.
Umarım sorularınıza cevap olabilmişimdir.
Bu arada large boyun fiyatı Beymen Online web sitesinde 105tl idi.
Ban.do markasının birçok ürününe Beymen'den ulaşabilirsiniz.
Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın lütfen.
Herkese sevgiler ve kocaman öpücükler!

Bana ulaşmak için;
Instagram/@nanikanotes
Snapchat/nanikanotes
Mail/nanikanotes@gmail.com










2 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş,görseller falan.Ajanda da çok şirinmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlıymış ajanda çok sevdim ama ben ajandalara yazmaya kıyamıyorum yaa :))

    YanıtlaSil