4 Ocak 2016 Pazartesi

"Çantamda Ne Var?"

Herkese merhaba ve mutlu geceler diliyorum öncelikle!
Ben "Çantamda Ne Var?" videolarını ve blog yazılarını izlemeyi ve okumayı çok seviyorum.
Ve daha önce böyle bir yazı hazırlamadığımı fark ettim.
Spontane olarak az önce karar vererek bugünkü çantamın içindekileri olduğu gibi, doğal bir şekilde aktarmak istedim.



Bugün dışarıda uzun saatler geçirmediğim için çantamda az ürün var.
Umarım severek okursunuz!
Hemen başlayalım isterseniz.


Öncelikle bugün öğlen okula geçtiğim için çantamdan çok sevdiğim "ban.do" markasına ait not defterim, Lancome kremim ve Nivea'nın çok sevdiğim dudak balmı çıkıyor.



Daha sonra çantamdan tabiiki cüzdanım ve oldukça renkli kalem çıkıyor.
Evet ben her gün kalem olarak hep bu şekilde geziyorum.
Çünkü ben ne renksiz kitap ne renksiz not okuyabilirim.
Ve sadece siyah kalemle yazılmış bir notu okuyup algılamam mümkün değil kesinlikle.
Bu sebeple renkli kalemler benim için bir nimet, ve zaten çokta seviyorum, her girdiğim yerden de alıyorum.


Daha sonra çantamdan, tabiiki yine olmazsa olmaz makyaj çantam çıkıyor.
Bugün yanıma az ürün aldım.
Çünkü, evde hafif bir makyaj yapıp çıkmıştım zaten.
Makyaj çantamın içinden;
  • Nars Transparan Pudra
  • Essence Fırça
  • Lancome Grandiose Maskara
  • MAC Mehr Ruj ve
  • Benefit Benebalm çıkıyor.


Ve bu sıralar yine olmazsa olmazım olan, "Ban.do" ajandam ve bugün minik boyu sebebiyle yanıma almayı tercih ettiğim ve kokusuna bayıldığım Victoria's Secret "Coconut Passion" vücut spreyim çıkıyor.



Bu arada ben dün dayanamayıp Beymen'den elimde olan ajandamdan daha büyük model bir Ban.do ajanda daha sipariş ettim.
Büyük boyutu ile daha kolay düzenleyip, süsleyebileceğim sanırım.
Birini blogum için, diğerini de günlük hayatım için kullanmayı düşünüyorum.


Ve son olarak tabiiki gözlüğüm çıkıyor.
Mümkün olduğu kadar gözlüksüz dışarı çıkmamaya gayret ediyorum.



Benim bugün çantamda olan ürünler bu şekildeydi.

Sizce bu tarz blog yazıları yazmaya devam etmeli miyim?

Yorumlarınızı benle paylaşırsanız çok sevinirim.
Herkese mutlu geceler ve mutlu haftalar!

Instagram: @nanikanotes
Snapchat: nanikanotes

4 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş.Bende cantamda ne var videolarini izlemeyi seviyorum.ilk defa yazi olarak okudum ve en az videolar kadar hatta daha cok sevdim diyebilirim. Böyle yazıların devamı dileğiyle...Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş.Bende cantamda ne var videolarini izlemeyi seviyorum.ilk defa yazi olarak okudum ve en az videolar kadar hatta daha cok sevdim diyebilirim. Böyle yazıların devamı dileğiyle...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çook teşekkür ederim çok mutlu oldum :*

      Sil
  3. Cantaniz da cok hos.. markasi modeli nedir?

    YanıtlaSil