14 Ocak 2016 Perşembe

"Clinique Cilt Bakımı"

Herkese merhaba!
Bugün burada inanılmaz güneşli ve ılık bir hava var.
Biraz sabah keyfi yaptıktan sonra blogumun başına geçtim ve bir süre önce kullandığım cilt bakım ürünlerimi yazmaya karar verdim.

Ürünlerim "Clinique" markasına ait.
Sizi sıkmadan hemen başlıyorum.


İlk bahsetmek istediğim ürün;
Liquid Facial Soap Mild

Sanıyorum bu ürün Clinique'in meşhur 3 adımlı setlerinin içerisinde de mevcut.
Öncelikle yüz sabununda çok az bir miktar ürün alımı yeterli oluyor, kolayca köpürüyor.
Ve cildi güzel temizliyor, uygulamadan sonra o temizlik hissini hissediyorsunuz gerçekten.

Fakat benim cildim bildiğiniz gibi oldukça nemsiz, ürüne ilk sahip olduğumda da cildimi kurutuyordu fakat nemlendirici ile destekleyince çok memnundum bu üründen fakat son zamanlarda bu ürünü her kullandığımda aşırı geriliyorum ve cildim pul pul oluyor.
Zaten bu sebeple kullanmayı bıraktım.
Kuru cilt için olan üründe bile böyle oluyorsa diğer cilt tiplerinde ne olur bilemiyorum.
Yani demem o ki, cildiniz aşırı kuru ve nemsiz ise, testerını rica edip denemeden almayın benim fikrimce.


Diğer ürünüm ise; 
Wash-Away Gel Cleanser

Bu ürünün ten makyajını güzel temizlediğini düşünüyorum. 
Zaten vaadi makyajı güzel temizlemek ve cildi rahatlatmak olduğu üzere ben memnun kaldım.

Fakat, bu ürün de cildimi kuruttu, ki bu ürünün yağlı ciltlilere daha uygun olduğunu okumuştum zaten.
Ona rağmen satın almak sanırım benle ilgili bir sorundu.


Diğer ürünüm ise;
Dramatically Different Moisturizing Lotion+

Öncelikle aralarında en sevdiğim ikinci ürün sanırım bu ürün olmuştu.
İlk satın aldığımda büyük boyunu satın almıştım fakat onu bitirdiğim için aldığım farklı setteki küçük boyunu ekliyorum buraya.
İlk satın aldığımda çok severek kullandığım etkisi zaman zaman cildim daha mı nemsizleşti, daha mı kurudu bilmiyorum bana yetersiz gelmeye başladı.
O sebeple şimdilerde bu ürüne de elim gitmiyor.
Fakat cildiniz aşırı kuru değilse, çok ideal bir nemlendirici olduğunu düşünüyorum.

Fakat markanın, gün boyu cildi nemli tutmak vaadini tam anlamıyla gerçekleştirdiğini düşünmüyorum
Tabiiki bu görüşler kendi cildime aittir, cildimin çok nemsiz ve çoğunlukla kış döneminde pul pul olduğunu tekrar eklemek isterim.


Ve son bahsetmek istediğim ürün;
Moisture Surge Gel Cream

Aralarında en sevdiğim ürün de kesinlikle bu üründü.
Çoğu zaman makyajımın altına nemlendirici olarak uyguladım.
Jel yapıya sahip, kolaylıkla emilen bir ürün.
İlkbahar yaz aylarında nemlendirici etkisi cildime yeterli geldi, ekstra parlama, yağlanma, sivilcelenme yapmadı ve hassas cildimi irite edecek herhangi bir reaksiyonla karşılaşmadım.
Fakat kışın, nemlendirici özelliği benim için yeterli değil.
Bazen Thirsty Cleanse ürünümün üzerine makyajdan önce nemlendirici baz işlevi görmesi için uygulayarak bitirmeye çalışıyorum.




Benim bahsetmek istediğim ürünler bu şekildeydi.
Siz hangi cilt bakım ürünlerini severek kullanıyorsunuz?
Ve nemsiz cildime tavsiye edebileceğiniz bir ürün var mı?
Aşağı yorum bırakırsanız çok sevinirim.

Bana ulaşmak için;
Instagram/@nanikanotes
Mail/nanikanotes@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder