22 Ocak 2016 Cuma

"Essence I Love Stage Far Bazı"

Herkese merhaba!
Bugün sizlere uygun fiyatlı bir far bazından bahsedeceğim.
Bir süredir makyajımda çok severek kullanıyorum ve hakkında yeterince bilgiye sahip olduğuma inanıyorum.

Bahsedeceğim ürün; Essence markasına ait I Love Stage isimli far bazı.
Peki benim bu baz hakkında düşüncelerim neler?
İsterseniz sizi sıkmadan hemen başlayalım.


Öncelikle ürün bir kapatıcı edasıyla geliyor.
Hatta öncelikle kapatıcı zannettiğim doğrudur.
Bir de bu konuya değinmişken, bu ürünü kapatıcı olarak kullanıp çok seven kişiler de tanıyorum, ben de en kısa zamanda o şekilde deneyeceğim.
Fakat benim göz altlarıma çok turuncu geleceği için sevmeyebilirim diye düşünüyorum.

Dediğim gibi ürün turuncumsu renkte, göz kapağınıza ilk sürüldüğünde çok açık tenliyseniz rengi sizi rahatsız edebilir.
Fakat birkaç dakika sonra sabitlenip cilde oturuyor.
Şöyle;



Benim göz kapaklarımda aşırı bir çizgilenme, damarlanma ve kızarıklık bulunmuyor.
Fakat, benim hafif kusurlarımı göz güzel gizledi.
Bu sebeple günlük makyajımda farsız olarak bile kullandığım oldu kesinlikle.

Farımın kalıcılığını arttırdığını kesinlikle söyleyebilirim.
Pigmentasyonu arttırıcı etkisi ise çok fazla değil. Farımın rengini biraz daha canlandırdı sadece.

Fakat fiyat/performans olarak kalıcılığını ve hafif kusurlarımı gizlemesini ve renk eşitlemesini çok sevdim.



Uygun fiyatlı bir alternatif olarak denenebilir ürünlerden.
Ve bu ürünü bana hediye eden canımın içi Özlem'e "@ozininmakyajbocesi" tekrar çok teşekkür ediyorum.
Benim için yedeklenecek ürünlerden oldu.

Benim bu ürün hakkında düşüncelerim bu şekildeydi.
Mutlu akşamlar ve mutlu haftasonları diliyorum!

Bana ulaşmak için;
Instagram/@nanikanotes
Mail/nanikanotes@gmail.com




1 yorum:

  1. Benim de severek kullandığım bir ürün uygun fiyatlı olması cezbediyor. Teşekkürler paylaşımın için canım ♥

    YanıtlaSil