15 Ocak 2016 Cuma

"Flormar Puffy Blush/01 Free-Spirited Tan"

Herkese merhaba.
Bugün, size de hediye ettiğim ve benim de bayılarak kullandığım uygun fiyatlı bir üründen bahsetmek istiyorum.
Benim gözümde "Balm Desert" bronzerla yarışabilecek bir ürün.

Ben sıcak tonlu allıklara, bronzerlara ve farlara bayılıyorum.
Bu ürünü de hem bronzer olarak kontür amaçlı, hem cildimi ısıtmak için hem de far olarak bolca kullandım.

Öncelikle ürün altın detaylı, şık bir ambalaja sahip.
Kutusuna da kendi ambalajına da bayıldım.
Üstelik Flormar'ın online sitesinden indirimli olarak 5tl'ye satın aldım.



Hemen size rengini de göstermek istiyorum.
Muhteşem sıcak tonlu kahve, karamel renginde.


Yapısı, seri isminin hakkını veriyor.
Gerçekten yumuşacık!
Rengini çok güzel veriyor, pigmentasyonu yerinde ve çok fazla tozutma yapmıyor.
Ve tabiiki swatchı da şu şekilde.



Ben bronzer, allık ve far olarak kullandığımda ürün gün içinde tenimden uçmadı, kalıcılığını da fiyatına göre çok beğendim.

Serinin allıklarına ve farlarına tekrar kesinlikle bakacağım.
Beyaz tenlilerin hem kontür hem cilt ısıtmak için, buğday tenlilerin ise cildini ısıtmak için çok seveceklerini düşünüyorum.

Flormar'ın online sitesine bakmayı unutmayın.
Çünkü, fiyatlar orada çok indirimli oluyor kesinlikle.

Benim bahsetmek istediğim uygun fiyatlı ürünüm bu şekildeydi.
Düşüncelerinizi aşağı yorum bırakırsanız çok sevinirim.
Mutlu haftalar!

Bana ulaşmak için;
Instagram/@nanikanotes
Mail/nanikanotes@gmail.com






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder