9 Ocak 2016 Cumartesi

"GLAMGLOW THIRSTYCLEANSE İLK İZLENİM"

Herkese haftanın en sevdiğim gününden merhaba!
Cumartesi güneşli başladı, hastalığıma biraz olsun ilaç gibi geldi.

Rapor yetiştirmek ile finallerime çalışmak arasında gidip geldiğim sırada yeni satın aldığım fakat aldığım günden beridir büyük bir memnuniyetle kullandığım, fazlasıyla iyi anlaştığım bir üründen bahsetmek istiyorum.



Glamglow markasının "Supermud" maskesini halen severek kullanmaktayım.
Fakat cildim oldukça nemsiz, yer yer kızarık ve çok hassas olduğu için bu tarz bir nemlendirici içerikli temizleyiciye makyaj öncesi ve sonrasında çok fazla ihtiyaç duyuyordum.



Ve sevgili Simla'nın (@topgirlstyle) snaplerini izlerken bu üründen bahsettiğini ve çok severek kullandığını duydum.
Memnun kalmak umuduyla o gün hemen Sephora'dan satın aldım.
Bu arada şuanki satış fiyatı, 109tl.

Eve geldiğim gibi makyajımı temizleyip kullandım.
Ve gerçekten cildimi yumuşacık ve oldukça nemli bıraktı.
Sabah kalktığımda ise o nem hala yüzümdeydi, cildim kurumamış, pütür pütür olmamıştı.
Ve tabiiki derinlemesine temizlediğini hissettim, yani cildimi tamamen makyajdan arınmış ve hafif hissettim.
Muhtemelen test ettiğiniz farklı ürünlerden de bu hissi biliyorsunuzdur ben bunu şuan tam anlatamadım ama :*

Kokusu inanılmaz güzel, böyle tam tarif edemiyorum ama tatlı, yenilesi kokuyor.
Yapısı ise suyla buluşmadan önce karamel renginde krem formunda iken, suyla buluşunca köpüğe dönüşüyor ve yüzünüzü ovuştururken ise yumuşak bir tabaka oluşuyor.
Yani demek istediğim hassas ciltlileri irite edecek, hassasiyet belirtileri hissettirecek sert bir yapısı yok.




Paketlemesi yine muhteşem, bu markanın ambalajlarına bayılıyorum gerçekten ve renk şahane!
Ambalaj rengi de beni biraz çekmiş olabilir, kabul!

Bu ürün hakkında düşüncelerim bu şekildeydi.
Benim makyaj öncesi ve akşam makyaj sonrası temizleyicim böyle anlaşmaya devam edersek kesinlikle devamlı olarak bu ürün olacak.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
Bu ürünün nem maskesini de deneyen var mı acaba?
Yorumlarınızı benle paylaşırsanız çok sevinirim.
Bana ulaşmak için;
Instagram/@nanikanotes
Snapchat/nanikanotes

Mutlu cumartesiler, mutlu haftasonları!


4 yorum:

  1. Sephora alısveris listeme ekledim o zaman!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersiin, şimdiden güle güle kullan canım:*

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Çok merak ediyordum bende iyi oldu okuduğum :)

    sedasma.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil