19 Ocak 2016 Salı

"LANCOME HYDRA ZEN NEUROCALM"

Herkese merhaba!
Bugün sizlere, satın aldığım bir Lancome cilt bakım setinin içinden çıkan ve daha önce denemediğim, şuanda ise çok severek kullandığım ve bitirmek üzere olduğum bir nemlendiriciden bahsetmek istiyorum.

Lancome markasına ait Hydra Zen Neurocalm Anti-Stress Moisturizing Cream adlı ürünü.


Öncelikle ambalajına bayıldım.
Ürünü açtığımda, bu üründe de Lancome markasının karakteristik kokusunun hakim olduğunu gördüm.



Ki ben bu kokuya zaten bayıldığım için bu benim için + bir özellikti.
Ürün krem yapısında ve sürdüğünüzde kolaylıkla emiliyor.


Ve benim için +1 özellik daha, ürünün SPF15 içermesi.
Ben çoğu zaman makyajdan önce nemsiz cildimi nemlendirmek amacıyla kullandım.
Ekstra bir güneş koruma faktörlü krem kullanmama gerek kalmadı.
Bende ekstra bir yağlandırma problemi olmadı, akne, sivilce tarzı olaylar da asla gözlemlemedim.

Lancome'un bu serisi ve tabii bu ürün, cildi 24 saat nemli tutup, gün içinde rahatlatmayı vaadediyor.
Hatta cildi rahatlatma özelliği, bilimsel olarak kanıtlanmış ürünler arasında.


Benim sahip olduğum ürün tüm cilt tipleri için uygun, fakat bu seride her cilt için ayrı ayrı ürünler de mevcut.

Benim gözlemlediğim kadarıyla:
Evet bu ürün cildimi uzun bir süre nemli tutuyor ve yumuşacık yapıyor.

+Mis kokusu, cildime yeterli nemi sağlaması ve bu özelliği gün içinde de koruması sebebiyle ben bu ürünü çok sevdim.

Benim bu ürün hakkında düşüncelerim bu şekildeydi.
Mutlu günler diliyorum!

Bana ulaşmak için;
Instagram/@nanikanotes
Mail/nanikanotes@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder