24 Ocak 2016 Pazar

"Loreal Professionnel Absolut Repair Lipidium Maske"

Herkese merhaba!
Bugün size severek kullandığım bir maskeden bahsedeceğim.

Öncelikle ben saçlarıyla delicesine oynamış bir insan olarak, kütür kütür, yıpranmış, sönük ve kupkuru saçlara sahibim.
Ve bu sebeple çok kısa aralıklarla maske yapıp saçlarımı nemlendirme ihtiyacı duyuyorum.

Bugün de Loreal'in saçlarımı çok güzel nemlendirdiğini düşündüğüm bu ürününden bahsetmek istiyorum.
Ve hemen başlıyorum.


Öncelikle kuru ve yıpranmış saçlara vaatleri aynı olan tüm maskeler gibi; saça parlaklık vermeyi, neme doyurmayı ve kırık oluşumunu azaltmayı vaadeden bir ürün.

Duşta şampuandan sonra durulanıp nemi alınmış saça sürüp 4-5dk bekleyip durulamanız şeklinde bir kullanım önerisi mevcut.
Ben hem bu şekilde saç kremi gibi kullanıyorum, hem de saçlarımı mevsimsel olarak ekstra kuru hissettiğim zamanlarda duştan önce tüm saçlarıma uygulayıp birkaç saat hafif ısıtılmış havlu sararak bekletmeyi de tercih ediyorum.



Yapısı yumuşacık, çok katı kıvamlı değil ve saça maske gibi uygulayıp birkaç saat bekletmek istediğinizde saçınızda ağırlık veya herhangi bir irritasyon yapmıyor.


Saçınızdan durularken, benim gibi kabarık ve duşta bile karışabilen saçlarınız varsa duruma şaşırıyorsunuz, özellikle duştan sonra saçlarınızı tararken kalan yumuşaklığa, karışan saçlarınızın düzenli şekilde açılmasına, saçlarınızdan kuruduktan sonra verdiği parlaklığa ve canlılığa bayılıyorsunuz.

Saç uçlarındaki kırıkları hiçbir maskenin yok edebileceğine ve olan kırıkları azaltabileceğine inanan biri olmadım hiçbir zaman.
Fakat bu maske, saçlarımın kökünden uçlarına canlılık ve nem kattığı için oluşacak kırıkları azaltabileceğini düşündürttü bana.

Yani kısacası, ben bu maskeyi çok sevdim ve bu şekilde anlaşmaya devam edersek birtakım aralarla alıp kullanmayı düşünüyorum.
Ara vermekteki amacım ise saçlarımı alıştırmamak, çünkü en iyi ürün bile olsa bir süre sonra saçlarınız alışıyor ve etkilerini gözlemlememeye başlıyorsunuz.

Benim bu ürün hakkında düşüncelerim bu şekildeydi.
Okuduğunuz için teşekkür ediyorum.
Mutlu pazar akşamları!

Bana ulaşmak için;
Instagram/@nanikanotes
Mail/nanikanotes@gmail.com

1 yorum:

  1. çok faydalı bir yazı olmuş tatlım eline sağlık .blogunu takibe aldım bende bloguma beklerim:)
    merininblogu.blogspot.com

    YanıtlaSil