18 Ocak 2016 Pazartesi

"NARS/Pure Radiant Tinted Moisturizer"


Herkese merhaba ve mutlu akşamlar diliyorum.
Sizlere bu akşam Nars'ın renkli nemlendiricisinden bahsetmek istiyorum.

Ben bu ürünle yaz aylarında tanıştım.
Ve ürünün şuanki renginin bana 1-2 ton koyu olmasının sebebi, yaza uygun alınmasıdır.


Ürün, oldukça ince yapılı bir ürün.
Ki asıl amacı nemlendirici etkili olması.
Ve SPF 30 içeriyor.


Ayrıca ürün 50ml ve gerçekten baya bereketli.
Ben çok uzun zamandır sık sık kullanmama rağmen henüz yarısını biraz geçtim diyebilirim.
En kısa zamanda bu ürünün şuanki cilt tipime uygun rengini de mutlaka satın alacağım.

Ürünün yapısı yumuşacık, ciltte çok kolay dağıtılıyor ve cilde çok güzel oturup, sabitleniyor.


Ben hassas ve aşırı nemsiz cildim için nemlendirici etkisini de çok başarılı buldum.
Yazın bana biraz yağlı geldiğini itiraf etmeliyim fakat kış rengime uygun olarak satın aldığımda benim için kusursuz ve doğal ten makyaj ürünü olacağına eminim!


Ve en sevdiğim özelliği kesinlikle ve kesinlikle, cildinizi doğal fakat bir o kadar sağlıklı ve canlı göstermesi.
Üründen sonra ışıl ışıl, doğal ve canlanmış bir cilde sahip oluyormuşsunuz hissiyatı oluşturuyor.


Renk eşitsizliklerini, burun kenarları ve kaş ortası gibi hassas ve kuru bölgeleri kabuk kabuk yapmadan çok güzel dengeliyor.

Ben en çok Beauty Blender süngerimle veya parmaklarımla uygulamayı seviyorum.
Kesinlikle en doğal sonucu ikisinin verdiğine inanıyorum.

Kapatılıcığı az ve orta arasında.
Yoğun kapatıcılık sevmiyorsanız ve doğal dursun istiyorsanız benim tavsiyem kesinlikle bu ürün olacaktır.


Benim bu ürün hakkında düşüncelerim bu şekildeydi.
Siz hangi ten ürünlerini severek kullanıyorsunuz?
Düşüncelerinizi yorum bırakırsanız çok sevinirim.

Mutlu ve huzurlu geceler diliyorum!

Bana ulaşmak için;
Instagram/@nanikanotes
Mail/nanikanotes@gmail.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder