10 Ocak 2016 Pazar

"Revlon Colorstay Fondöten İncelemesi"

Herkese biraz soğuk, biraz güneşli bir pazar gününden merhaba!
Şu zamana kadar kullandığım tonla fondöten arasından çok sevdiğim sadece iki fondöten oldu ve son zamanlarda yeni arayışlara girmeden ikisini aşamalı şekilde kullanmayı tercih ediyorum.

İlk sırada olan fondötenim Yves Saint Laurent/Touch Eclat.
Fakat bu fondöteni bitirdiğim ve şişesini attığım için yeni edindiğimde yazılmak üzere inceleme yazısını bir kenara bıraktım.

Gelelim hayatımda sevdiğim ikinci fondötene:
Revlon markasına ait "Colorstay Fondöten"



Instagramda, snapchatte çokça bahsettiğim, günlük olarak çok severek kullandığım bir ürün bu.
Uygun fiyatlı olmasına karşın ciltte bıraktığı doğal görüntü, yüksek kalıcılık beni çeken noktaları oldu.

Benim elimde şuan iki rengi var, hemen sebebini açıklayayım;
180/Sand Beige rengini ben yaz aylarında kullanmayı çok seviyorum.
Hafif bronzluğuyla cildimde, boynumla daha güzel bütünleşiyor.
Fakat kış aylarına girdiğimde tenim açıldığı için 200/Nude rengini satın aldım.
Benim cildim oldukça nemsiz olduğu için kuru ciltler için olanını kullanıyorum.

Kuru ciltler ve yağlı ciltler olarak ayrı iki çeşidi var sanırım, siz cilt tipinize göre dilediğinizi seçebilirsiniz.



Ürün 24 saat kalıcılık vaadediyor.
Peki, gerçekleştiriyor mu derseniz?
Kesinlikle, çok kalıcı bir fondöten.
Sürdükten bir süre sonra cildinize yerleşiyor, cilt tonunuzla da uyum sağlıyor ve sabahın 6 buçuğunda sürdüğüm fondöten eve gece 10 gibi girdiğim sırada hala yüzümde oluyor.
Bir de pudra ile sabitlerseniz, tadından yenmez.

Peki, nasıl duruyor derseniz?
Ben ağır fondötenlerden, cildimi kabuk kabuk, katman katman yapan ürünlerden ciddi anlamda nefret ederim.
Benim için en önde gelen doğallıktır.
İsterse cildimi kapatmasın, isterse sivilce lekelerim, benlerim vb. kusurlarım görünür olsun, kızarıklıklarımı kapatıyorsa, cilt tonumu eşitliyorsa, eğer cildim doğal duruyorsa benim için o en sevdiğim, asla vazgeçemediğim fondötenler arasına girmiş oluyor.
Çünkü bence cildinizde kusur varsa ve bunu o tarz ağır ürünlerle kapatmaya çalışıyorsanız, inanın ki cildinizdeki kusurdan daha kötü bir görüntü oluşturuyor.

Sivilce lekelerini, küçük kusurlarımı kapatmıyor mu derseniz, kapatıyor!
Bu fondöteni o anlamda da çok seviyorum, orta bir kapatıcılığa sahip kendileri.

Yapısı ince, sürümü ise yumuşacık.
Ben Beautyblender süngerimle uygulamayı çok seviyorum.
Bence daha doğal bir görüntü oluşturuyor, parmaklarınız da aynı etkiyi verebilir.





Benim çokça sevdiğim fondötenim hakkında görüşlerim bu şekildeydi.
Umarım beğenmiş ve zevkle okumuşsunuzdur.
Siz en çok hangi fondötenleri kullanmayı seviyorsunuz?
Yorumlarınızı aşağı bırakırsanız çok sevinirim.
Mutlu pazarlar!

Bana ulaşmak için;
Instagram/@nanikanotes
Snapchat/nanikanotes
Mail/nanikanotes@gmail.com

4 yorum:

  1. Bu ürünü gerçekten çok severek kullandım 😍

    YanıtlaSil
  2. Bu ürün şimdiye kadar denediğim en başarılı performansa sahip fondöten.Güzel bir inceleme yazısı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, ben de gerçekten seviyorum:*

      Sil