16 Ocak 2016 Cumartesi

"Sally Hansen Diamond Strenght"


Herkese merhaba ve mutlu geceler diliyorum!

Bugün size bahsetmek istediğim ürün, uzun zamandır tırnaklarım için çok severek kullandığım ;
"Sally Hansen markasına ait Diamond Strenght"


Ben vitamin ağırlıklı, sebze ve meyve ağırlıklı beslenmediğim için saçlarım hızlı uzamıyor ve zaman zaman tırnaklarım güçsüz ve kırılgan olabiliyor.
Bu sebeple bu ürünü bir denemek istemiştim.
Yapısı top-coat gibi, şeffaf, ince yapıda.


Fakat tırnağa sürüldüğünde ürünü hissedebiliyorsunuz.
Tırnağın üzerindeki, tırnaktan ayrı dokuları hemen düzeltiyor ve tırnağı düz bir zemin haline getiriyor.

Ayrıca oje sürmeyeceğim günlerde tırnaklarıma kullandığımda, tırnaklarımın kırılganlığını azalttığını ve sertleştirdiğini kesinlikle keşfettim.

Tırnakta ojeden meydana gelen sarımtırak görüntüyü alıyor ve kendi rengini almasını sağlayıp, tırnak yüzeyini parlatıyor.


Benim bu ürün hakkında yorumlarım bu şekildeydi.
Benim gibi bu dertten muzdarip olanlar için ben çok memnun kaldım, çok severek kullanıyorum.
Herkese mutlu geceler diliyorum!

Bana ulaşmak için;
Instagram/@nanikanotes
Mail/nanikanotes@gmail.com







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder