27 Şubat 2016 Cumartesi

"Loreal Lumi MAGIQUE Base"

Herkese merhaba!
Evet, çok uzun bir zamandır blog yazıları yazamadım.
Öncelikle İstanbul seyahatim, sonrasında okulumun büyük bir yoğunlukla açılması buna neden oldu.
Fakat, artık sık sık blog yazısı yazmayı umut ediyorum.

Bugünkü yazımda büyük bir hevesle satın aldığım, Loreal Lumi bazından bahsedeceğim.


Öncelikle ambalajına bayıldım.
Çok kibar ve makyaj çantasında taşımak için elverişli.
Üstelik ürünü aldığımız pompası da gayet yeterli düzeyde ürün almaya imkan sağlıyor, ihtiyacımızdan fazla ürün gelmiyor.

Ürün içerisinde hafif gümüş ışıltılar bulunduruyor.
İster fondöten öncesi, isterseniz de fondötene ışıltı katması amacıyla karıştırarak kullanabilirsiniz.


Ciltle çok güzel bütünleşiyor ve çok doğal bir aydınlık sağlıyor.
Bence verdiği aydınlık fazla değil fakat fazla ürün alımında üzerinden ıslak Beauty Blender ile geçerseniz, daha da doğallaşacaktır.



Fiyatları 35-40tl civarında sanıyorum ki.
Uygun fiyatlı, ışıltılı bir baz düşünüyorsanız bu üründen memnun kalacağınıza inanıyorum.
Ben oldukça sevdim!


Bu ürün hakkında düşüncelerim bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum.
Sevgiyle kalın, mutlu akşamlar!

Instagram/@nanikanotes
Mail/nanikanotes@gmail.com

1 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş,bu ürünü bende oldukça merak ediyorum :)

    YanıtlaSil